diumenge, 4 d’agost del 2013

NOVETATS-NOVEDADES

CATALÀ
Ja estan definits recorreguts, provats i comprovats els mapes. Em tingut que esperar a que acabés de marxar la neu d'alguns indrets i poder posar a prova el barranc.
Podreu gaudir de proves especials amb la màxima seguretat.
Ferrada, barranc, tir amb arc i slackline, seran algunes de les proves que gaudirem.

Recorregut:
Us podem informar que hi ha etapes d'alta muntanya i que el temps pot canviar bruscament i, on serà important no deixar de portar roba adient a la motxilla que pogueu necessitar.


Material:
Com heu pogut veure en ELIT i AVENTURA  us demanem material d'acampada.
Us informem que una de les proves serà un treking fins un punt on tindreu que acampar i on no podran accedir les assistències sota cap concepte.
Tindreu que transportar tot en material necessari per l'acampada (tenda per a 2-3 components, sac de dormir, fogonet, encenedor, estris per cuinar i menjar per sopar i passar la nit) durant un treking de com a mínim 1:30 hores abans d'acampar i 1 hora després.
Distancies i desnivells:
La distancia i el desnivell podrà variar depenent de l'itinerari triat però aquestes són orientatives després d'haver provat tots els recorreguts.
També podria variar el recorregut depenent de les condicions meteorològiques.
- ELIT .........................140km i 6000m+
  • BTT 72km
  • TREKING 38km
  • KAIAK 10km
  • FERRADA Y BARRANC 10km
- AVENTURA............ 102km i 4500m+
  • BTT 62km
  • TREKING 20km
  • KAYAK 10km
  • FERRATA Y BARRANCO 10km

Categoria iniciació:
La categoria iniciació es caracteritza per ser de molt baixa dificultat tècnica i física però amb molts canvis i proves especials les que seran aptes per a persones que no hagin fet mai aquestes activitats i es farà una petita explicació i classe de com fer-les. 

Barranc i ferrada
Per a la prova de barranc serà obligatori l'us de neoprè de mínim 3mm, els participants que no en tingueu i que vulgueu llogar, estem en contacte amb una empresa que ens els llogaria, sota comanda. 
Per la via ferrada també disposarem de lloguer de dissipadors sota comanda.
Consulteu el preu.


ESPAÑOL

Ya están definidos recorridos, probados y comprobados los mapas. Hemos tenido que esperar a que terminara de salir la nieve de algunos lugares y poder poner a prueba el barranco.
Podrá disfrutar de pruebas especiales con la máxima seguridad.
Ferrada, barranco, tiro con arco y slackline, serán algunas de las pruebas que disfrutaremos.

Recorrido:
Os podemos informar que hay etapas de alta montaña y que el tiempo puede cambiar bruscamente y, donde será importante no dejar de llevar ropa adecuada a la mochila que podáis necesitar.


Material:
Como habéis podido ver en ELITE y AVENTURA rogamos material de acampada.
Os informamos que una de las pruebas será un trekking hasta un punto donde necesitará acampar y donde no podrán acceder las asistencias bajo ningún concepto.
Tendrá que transportar todo en material necesario para la acampada (tienda para 2-3 componentes, saco de dormir, hornillo, encendedor, utensilios para cocinar y comer para cenar y pasar la noche) durante un trekking de al menos 1:30 horas antes de acampar y 1 hora después.

Distancias y desniveles:
La distancia y el desnivel podrá variar dependiendo del itinerario elegido pero estas son orientativas después de haber probado todos los recorridos.
También podría variar el recorrido dependiendo de las condiciones meteorológicas.
- ELITE ......................... 140km y 6000m+


  • BTT 72km
  • TREKING 38km
  • KAYAK 12km
  • FERRATA Y BARRANCO 10km

- AVENTURA ............ 102km y 4500m+
  • BTT 62km
  • TREKING 20km
  • KAYAK 10km
  • FERRATA Y BARRANCO 10km

Categoría iniciación:
La categoría iniciación se caracteriza por ser de muy baja dificultad técnica y física pero con muchos cambios y pruebas especiales las que serán aptos para personas que no hayan hecho nunca estas actividades y se hará una pequeña explicación y clase de cómo hacerlas.

Barranco y ferrata
Para la prueba de barranco será obligatorio el uso de neopreno de mínimo 3 mm, los participantes que no tenga y que desee alquilar, estamos en contacto con una empresa que nos los alquilaría, bajo pedido.
Por la vía ferrata también dispondremos de alquiler de disipadores bajo pedido.
Consultar el precio.